2014. február 1., szombat

2. rész.

Sziasztok drága kis olvasóim! Nagyon szépen köszönöm a 10 feliratkozót! :) Köszi a komikat, pipákat az előző részhez. Remélem, ehhez a részhez is lesz pár komi! :) Jó olvasást!


Érdekes pillanat volt. Nem tudtam ki ő, de nagyon ismerős volt.
-Hova tartottál?-kérdezte a szőke szépség.
-A mosdót kerestem.
-Végig a folyosón és balra!-mutatott a folyosó végére.-amúgy, hogy hívnak?
-Hanna. Csíkos Hanna .- mosolyogtam.
-Én Olivér vagyok, gondoltam megismertél.-nevetett.
-Tényleg! A ByTheWay-ből vagy az a szőke fiú? -kérdeztem.
-Igen. És nagyon sajnálom ami most történt. Esetleg eljönnél velem valahova?
-Semmi baj. Á, nem kell.
-De! Mondjuk műsor után a cukrászdában?-kérdezte.
-Én ott dolgozom!-nevettem fel.-Az jó lesz.
-Akkor ott leszek műsor után. Nekem most mennem kell. Szia!-mosolygott.
-Szia.
Gyors visszaszaladtam a nézőtérre Ritához. Igaz, egész végig Olivérről ábrándoztam, de egyszer csak odaértem.
-Na végre hogy itt vagy! Gyere már! -kiáltott Rita
-Jövök.
-Hol voltál ennyi ideig?-kérdezte.
-Hát.. a mosdóba! De majd műsor után nem tudlak haza kísérni. Sajnálom.
-Mosdóba? És miért nem? Talán...csak nem találkozol valakivel?-bújt oda hozzám.
-De. Képzeld el, de erről most nem akarok beszélni.
*Olivér szemszöge*
Amikor megpillantottam Hannát, nagyon érdekes érzés fogott el. Én még életemben nem láttam ilyen gyönyörű lányt. Csak a mosdót kereste, de belebotlottam. Micsoda véletlen.
Aztán vissza kellet mennem a srácokhoz, de legalább megbeszéltem mára vele egy találkozót. Műsor után találkozok vele. Szegény, láttam nem tudott mit mondani, amikor mennem kellett. A srácokkal a szerepléshez készülődtünk, amikor a kis ajtónál kinéztem a nézőtérre. És ott volt Ő. A nézőtérben ült.
Persze akkor már nem tudtam odaszólni, hogy képzeld el, most fogunk szerepelni az X-faktorban.
A zene megszólalt, és mi kiálltunk a színpadra. Láttam, hogy tátott szájjal bámul. A szám közepén kacsintottam rá egyet, amit szerintem a barátnője meglátott. Csak ne!.. Ne hogy a barátnője azt higgye, hogy Rá kacsintottam. Én Hannára vittem a szememet, nem rá. Remélem, ebből nem lesz semmi baj.
*Hanna szemszöge*
Közeledett a műsor vége. Még elmondták, hogy állnak a szavazatok, és kihívták a versenyzőket. Én természetesen a ByTheWay-nek szurkoltam. Továbbjutottak! Nagyon boldog voltam. Épp láttam, hogy ugrálni kezdtek, és Oli egy szívet küld a közönségnek. Hátra szaladtak, majd egy kis idő után vége lett a show-nak. Alig vártam, hogy kimenjünk. Felcuccoltunk, és elhagytuk a helyet. Ritától elköszöntem. A messzi távolból láttam közeledni egy sötét alakot.
-Szia!-köszönt.
-Szia. -mosolyogtam, majd a szőke frizurás alak megölelt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése