2014. február 13., csütörtök

9. fejezet

  *Hanna szemszögéből*
***********************
Elég furcsa egy ötlet volt. Lehet,hogy nem fogja díjazni,de megkértem,hogy egy cappuccino mellett beszéljük meg. Kimentem a pályáról,és elindultunk kézen fogva a kávézó felé.
Felsétálunk a 3 lépcsőfokon,és kinyitotta nekem az ajtót. Én csak mosolyogtam,amit szerintem észre vett,de semmi hozzászólást nem adott. Beléptünk,és rögtön a pulthoz mentünk. 2 cappuccino-t kértem,és leültünk az egyik asztalhoz,egymással szemben.
-Na akkor..Arról akartam beszélni,hogy mit szólnál hozzá,ha esetleg összeköltöznénk?-mosolyogtam.
-Ez honnét jutott eszedbe?-fogta meg kezem.
-Nem tudom.De mit szólsz hozzá?
-Természetesen igen-t mondok.-mosolygott-de tudod,hogy hamar el kell mennem reggel is,meg este is csak későn jövök haza...De ez általában csak hétvégén van.
-Persze.Tisztában vagyok vele!
-És mégis hová akarsz költözni?-kérdezte.
-Mi lenne,ha hozzád költöznék?
-Az jó ötlet! Mikor akarsz beköltözni?-húzta fel a szemöldökét.
-Baj lenne,ha már ma? Végülis még ráérünk...De ha akarod ma is mehetek!
-Az jó,ha hatra elmegyek érted,és elhozzuk a cuccaid?-állt fel.
-Igen. -mosolyogtam.
-Nekem most mennem kell Hanna. Megyek érted hatra! Szia!
-Szia.
Hazasétáltam egyedül. Nem gondoltam volna,hogy ott hagy...
Besétáltam a lépcsőházba a hangos cipőmmel. Ahogy beléptem lakásomba, gyors lepakoltam, és levettem a szekrény felső polcáról a bőröndöt. Mindent belepakoltam,a ruháktól a táskákig.
***
Következett az este. Már elmúlt fél hat,amikor végeztem a bepakolással. Alig vártam,hogy újra láthassam Olivért. Épp kikukucskáltam az ablakon,amikor megláttam egy taxi-ból kiszálló nőszemélyt.
5 perc sem telt bele,és kopogást hallottam. Gyors kiszaladtam,mert gondoltam,hogy megérkezett Oli. Kinyitottam az ajtót,de nem ő volt,hanem egy olyan személy,akire nem számítottam.
-Szia Hanna. Bejöhetek?-mondta.
-Hogy kerültél ide? Menj el!
-Beszéljük már meg!-fogta meg a korlátot.
-Menj el! Nem mondom többször! Úgyis megyek el nem soká!
-Hát jó. Téged nem lehet meggyűzni. Szia.
Én már nem is köszöntem neki. Mit képzel,hogy így idejön? Semmi kedvem vele találkozni,főleg,hogy Olivér is nem soká jön....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése