2014. február 3., hétfő

4. fejezet

Sziasztoook! megérkeztem az új résszel!^^ Az eleje Oli szemszögéből lesz.Remélem,mindenkinek tetszeni fog.Jó olvasást!:3
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
"-Ma este?" -kérdeztem meg.Arra gondoltam,hogy elmehetnénk a vidámparkba. A srácok azt mondták,hogy most vannak új játékok,és meg kéne nézni.

"-Az jó! Hol? :) "-írta vissza Hanna.

"-Akkor ma este mondjuk...a vidámparkba? Érted megyek 5-re. "-írtam kérdésére.

"-Oké.Gyere majd. Szia!"

"-Megyek.Szia!"-köszöntem el.


*Hanna szemszöge*
Én már hamarabb elkezdtem öltözködni,mivel még meg kell csinálnom a sminkemet, a hajamat. Elkezdtem a szekrényben kutakodni jó ruha után. Végül sikertelenül jártam, már csak 1 reményem maradt, a másik szobában lévő kis szekrény. Gyors átléptem a küszöböt, és berohantam a szürke,lehangolt szobába. Sietősen kinyitottam a szekrényt. És rátaláltam! Egy gyönyörű, de mégsem annyira báli ruhát pillantottam meg a vállfán lógva. A kinézete közölte velem,hogy ezt kell felvennem. 
Vissza lépegettem a szobámba,és ledobtam magamról a ruhát. Helyette felvettem az ágyon ledobott miniruhát. Ruhacsere után a sminkasztal elé ültem, és a kis ládából kivettem a nekem legkedvesebb ékszeremet. 
Megcsináltam a hajamat.  A széket kitolva felálltam, és a tükör mellett eldobott kis kalapot vettem kezembe. Ezt a kalapot mondhatom fekete, kicsi sapkának is. 
 Visszaültem a puha székbe. A kalapot az asztalra tettem, és megfogtam a sminkes dobozt. Ebben a dobozban tartom a sok sminket, ecsetet.
Elkezdtem a szemem fölött kékre festeni a bőröm. Amikor kész lettem a rúzst vettem a kezembe. Számhoz odanyomva kezdtem el kikenni az ajkamat. Kész lettem. Akkor már háromnegyed 5 volt, ezért elindultam a lépcsőn lefelé a kijárat felé.A kalapot a fejemre tettem, és felhúztam a cipőt. Indulás előtt felvettem a dzsekimet is, ami nem volt olyan vastag,gondoltam fázni fogok. De most nem volt kéznél másik kabát,ezért azt kellett felvennem. Kiléptem az ajtón, és megpillantottam Őt.

 -Szia.-üdvözöltem.
 -Szia.-mosolygott.-indulhatunk?
 -Igen.-nyitotta ki nekem kocsija ajtaját.
Szép csendben elindultunk a vidámpark felé. Nem gondoltam volna,hogy odafele út nem szólunk egymáshoz. Hamar megérkeztünk,és kiszálltunk az autóból.
 -Kérsz vattacukrot?-kérdezte Oli.
 -Igen.-mosolyogtam.
Sétálni kezdtünk,és megpillantottuk a vattacukros hölgyet.
 -Jó napot,1 eprest kérnénk!-szólalt meg Oli.
- Honnan tudod,hogy az epres a kedvencem?-kérdeztem.
-Mert a barátnőm vagy.-felelt a kérdésemre Olivér.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése