2014. február 7., péntek

5. fejezet.

Sziasztok! :) Megérkeztem az új résszel.Nagyon sajnálom,hogy hétfő óta nem jelentkeztem,de sok a tanulni való,és mostmár számítsatok ilyen rövidebb részekre! Köszönöm a megértéseteket! :)


-Mert a barátnőm vagy.-felelt a kérdésemre Olivér.
-És mindent tudsz rólam?-nevettem el magam.
-Nem, de mondjuk Ritától tudom,hogy az epres a kedvenced....
-Ritától?-lepődtem meg.
-Igen....Régen...Jártunk.
-Huh.Hát..Mindegy.Menjünk.-állt el a lélegzetem.
-Hova?-mosolygott.
-Haza.Nem akarok itt maradni.-elkezdtem csápolni a kezemmel.
-Jó.Ahogy akarod...-bújtunk ki a Fesztivál kapuja alatt.
-Sajnálom.Csak haza szeretnék menni.Elment a kedvem a bulizástól.
-Semmi baj.-mosolygott.-majd bepótoljuk.
Lassan,kényelmesen beültünk a kocsiba. A jármű elindult. Ahogy odaértünk,kiszáltunk a kocsiból.
-Azért köszönöm hogy elvittél.És nagyon sajnálom.Nem akartam...-kezdtem elindulni a ház ajtaja felé.
-Semmi baj.
-Akkor...Én megyek is.
-Várj! Az volt a baj,hogy elmondtam,hogy én és Rita?...-kérdezte.
-Nem! Na jó,nem gondoltam volna...De az már régen volt.Mindegy.
-Örülök,hogy nem sértődtél meg.-ölelt át.
-Nem,én nem vagyok sértődős. De nekem mennem kell. Szia!
Gyors léptekkel berohantam házba. Becsuktam az ajtót, és a falhoz döltem. Elkezdtem sírni.Nem bírtam tovább...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése