2014. február 2., vasárnap

3. rész

Sziasztook! Meghoztam az új részt:) köszönöm a sok segítséget,és a kritikákat!Jó olvasást.:)


 -Szia. -mosolyogtam, majd a szőke frizurás alak megölelt.
 -Alig vártam hogy végre láthassalak.-hajolt oda hozzám.
 -Tényleg?-lepődtem meg.
 -Szabad?-kérdezte.
 -Mit?-mosolyogtam.
 -Ezt.

Megtörtént,amire nem számítottam.Kérdő pillantást vettem felé a csók végén,ami már semmit sem
 jelentett. Felhúzta szemöldökét a reagálásomra.
 -Mi a baj? -kérdezte.
 -Semmi,semmi.
 -Valami biztos nyomja a lelkedet! -súgta a fülembe.
 -Nem...csak nem gondoltam hogy ilyen hamar megtörténik.
 -Micsoda?-kérdezte.
 -A...a csók.
 -Elsiettem? -fordult háttal felém,majd tette karba a kezét.
 -Nem..nem csak.-tettem a kezemet a vállára.-csak nem gondoltam volna.
 -De nem haragszol? -fordult szembe, és fogta meg pihe-puha kezemet.
 -Nem.-mosolyogtam.-nem bántam meg.
 -Lehet,hogy nagyon előre haladok...szeretnél lenni a barátnőm?-mosolygott.
 -Ó! Igen! -öleltem meg,majd túrtam bele szőke csillogó hajába.

Elszakadtunk egymástól. Közölte velem,hogy távoznia kell. Hátrafordult,és elhagyta a helyet. 
Ezután én is elmentem. Mosolygósan érkeztem lakásomba.

*Olivér szemszöge*
Érdekes lány. Hirtelen távozással elhagytam a helyet,mivel még holnapra készülnöm kellett. Gondoltam reggel megkérdezem, van-e kedve valamelyik nap még találkozni. Én úgy láttam,valami baja volt, de aztán bevallotta,hogy hirtelen furcsának találta a csókot. Én nem akartam elsietni,de olyan csábító. Gyönyörű,okos, és könnyű megszeretni. 3 szó teljesen elég ahhoz, hogy engem elcsábítson.

*Reggel* (Még mindig Olivér szemszögéből!)
Ahogy felkeltem, a telefont vettem a kezembe. Rögtön megnéztem,hogy írt-e Hanna. Sajnos 1 üzenet sem volt...Gondoltam én írok neki. Az üzenetem így szólt:
"-Szia Hanna. Van kedved valamikor találkozni?"
Remélem,hogy minél hamarabb válaszol. Míg várakoztam az üzenetre felöltöztem,és megmosdottam. Felvettem kedvenc pulcsimat,és vissza vettem a kezembe a telefont. Ekkor már jött egy üzenet.
"-Szia Olivér. Igen,az nagyszerű lenne! Mikor?"
Azonnal válaszoltam.
"-Ma este?"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése